Fraierul planetei
După ce au provocat daune la fabrică, fierul este acum drept. Raharu spune celor din clasă că e măritată și fericită și acum însărcinată. Singurul mod de a deveni fericit e să mergi la parcul de distracții (condus de Tonkichi).