LoopQR
Marco e singurul care pare să creadă că Hiromi cea fericită e atrăgătoare. Deși conștient că Ide e îndrăgostit de ea, el lucrează part time pentru a-i cumpăra un medalion. Între timp, Jinyu și Raharu plănuiesc să meargă la fabrică în Bel Aire-ul ei.