Săritura peste pietre
Lucruri nebunești se petrec în timpul activării NO a lui Hidomi și, acum, ea are o personalitate fericită și veselă, care este opusul sinelui său real. Singurul mod de a o readuce la normalitate este distrugerea cablurilor fierului gigantic.