Legenda minții
Secrete ascunse din trecutul Adei ies la iveală atunci când gașca merge sub acoperire pentru a cerceta o moarte suspectă. Încă răvășiți de ultima vânătoare, Millie îi cere lui Mary să-l supravegheze pe John în timp ce se despart de ceilalți.