Maeștrii războiului
De vreme ce detaliile morții unui veteran sunt ciudate, Carlos îi adună pe toți să investigheze și împărtășește un detaliu despre trecutul său care îl face pe John să-l vadă într-o lumină nouă. Mary găsește un aliat neașteptat.