Călătorie în Epoca de gheață
Josh merge adânc în Siberia într-o locație unde câteva oase de mamut de o valoare inestimabilă sunt scoase din permafrost. Când se întoarce la laborator, Josh analizează rezultatele ADN pentru a afla dacă mamutul lânos va mai trăi din nou pe Pământ.