Atlantida Indiei
Josh călătorește în India căutând Dwarka, un regat mitologic înghițit de ocean. Ca să găsească dovada că orașul de aur există, se scufundă în Marea Arabiei și vizitează un sit arheologic care ar putea rescrie istoria.