Colonia pierdută din Roanoke
Josh Gates se alătură unor arheologi experimentați pentru a investiga primul caz de persoane dispărute din America, Roanoke - colonia pierdută. Urmărind indicii recent descoperite, acesta caută răspunsuri care să explice acest mister vechi de 400 de ani.