Stai pe loc ca o pasăre Colibri
Serialul urmărește un grup de elevi de liceu care dau piept cu dragostea și prietenia într-o lume a drogurilor, sexului, traumelor și social media. Protagonista serialului e actrița și cântăreața Zendaya.