Zboară
Plimbă-te pe cerul sclipitor al nopții cu Batwing, protectorul zburător din Gotham, cu talent la a poza, în timp ce zboară, plutește și face cascadorii ca să învingă răufăcătorii și să-și ajute prietenii - în piesa ei modernă.