În grabă
E vremea să o însoțim pe Bibi, motocicleta lui Batgirl, în timp ce gonește în drum spre victorie în acest videoclip energic - nu contează că e o cascadorie sau un răufăcător vitezoman, Bibi mereu dă tot ce poate, ba chiar mai mult.