Dur rău
În acest videoclip pe stil country, bat-camionul Buff își arată puterea în timp ce tractează tipii răi afară din oraș și își înveselește colegii Batroți cu partea lui sensibilă, în timp ce protejează oamenii (și viețuitoarele) din Gotham.