Ediția din the Pioneer cu scrisoarea lui Bullock este publicată și stârnește griji legate de răspunsul lui Hearst. Între timp, Wyatt Earp și fratele lui, Morgan, ajung în oraș după ce au apărat o diligență de sabotaj și sunt considerați eroi.