Odell îi face lui Hearst o propunere care implică “culoarea”, motiv pentru care mama lui e și mai îngrijorată în privința siguranței lui. Vârstnicii taberei țin o altă întâlnire pentru a pune la cale o strategie prin care să îi facă față lui Hearst.