Fiul demult pierdut al mătușii Lou, Odell Marchbanks, ajunge în Deadwood după o călătorie din Liberia, deși mama lui încearcă să plănuiască plecarea lui imediată. Bullock și Swearengen se gândesc la o lovitură preventivă împotriva lui Hearst.