Oamenii din Deadwood se mai liniștesc după ce călăreții vin cu prețiosul vaccin și află de un posibil tratat cu tribul Sioux. În timp ce așteaptă întoarcerea lui Trixie, Swearangen nu ascultă sfatul dat de Farnum.