Swearengen are parte de competiție odată cu apariția Bella Union, un nou local de jocuri din Chicago condus de Cy Tolliver, Madame Joanie Stubbs și Eddie Sawyer, un guru al jocurilor. Hickok pune la bătaie lucruri importante într-un joc de poker.