Swearengen își transformă localul într-un tribunal, asta după ce cei din Deadwood sunt obligați să își facă propriile legi pentru a judeca un criminal. Cum Jane bea, Trixie e aleasă de Swearengen ca să o ajute pe Alma cu copilul familiei Metz.