Mai câştigi, mai cazi pe pârtie
Concurenţii participă la Jocurile Trăznite de Iarnă la probe de sanie, sărituri schi, slalom, şi snowboarding. Jocurile culminează cu o competiţie finală în care Dastardly şi Muttley efectuează un dans pe gheaţă tulburător.