Tornada surorilor
Pandora se dă drept sora ei geamănă, Penny, și încearcă să fure un premiu pentru fair-play. Dar Pandora are un temperament vulcanic și îi este dificil să se dea drept sora ei, soră care e bună la suflet și veselă.