De neconcurat
Dastardly este concediat de proprietara cursei, P.T. Barnstorm, pentru că a trișează mereu. Dastardly este obligat să meargă la o agenție de plasament și să încerce câteva locuri de muncă, pentru care el este amuzant de nepotrivit.