Maneet Chauhan față în față cu Helena
Eddie Jackson o șochează pe Helena, asistentă medicală și gospodină iscusită, când i-o prezintă pe concurenta ei surpriză: chef Maneet Chauhan, vedetă și proprietară de restaurant.