Geoffrey Zakarian față în față cu Alexis
Alexis, director de design și bucătăreasă la ea acasă, rămâne fără grai când Eddie Jackson îi face o surpriză, punând-o să se ia la întrecere cu celebrul chef Geoffrey Zakarian.