Alex Guarnaschelli față în față cu Jimmy
Eddie Jackson ridică miza și îi face o surpriză lui Jimmy, agent imobiliar și bucătar la el acasă. Începe o bătălie culinară între acesta și cunoscuta chef Alex Guarnaschelli.