Locurile unde ne simțim bine
Brené se luptă cu unele dintre cele mai incomode emoții ale noastre, stres, anxietate, vulnerabilitate și senzația de a fi copleșit, înainte de a dezvălui cum doar acțiunea de a spune pe nume sentimentelor ne ajută să le procesăm într-un fel productiv.