Locuri în care mergem când lucrurile nu sunt ceea ce par
Brené examinează unele dintre emoțiile noastre mai complexe, ambigue și aparent contradictorii, inclusiv sentimentul dulce-amărui, nostalgia, sarcasmul și superioritatea morală.