Doborârea
O verificare fiscală a afacerilor unui director FIFA le dă agenților FBI și celor ai fiscului american pista de care aveau nevoie și o ocazie pentru a investiga pârghiile interioare ale organizației care se ocupă de fotbalul mondial și distrugerea ei.