Întoarcere acasă la marele alb
Dr. Craig O'Connell și Marc Payne se întorc în locul unde, într-o altă expediție a lor, au surprins imagini cu un mare rechin alb.
Dr. Craig O'Connell și Marc Payne se întorc în locul unde, în mod cu totul neașteptat, într-o altă expediție a lor, au surprins imagini cu un exemplar tânăr de mare rechin alb.