Jaful
Jurnaliștii Heidi Blake și Jonathan Calvert scot la iveală corupția din FIFA și cum a dus la selecția Qatarului ca gazdă a Cupei Mondiale 2022. Munca lor a dezvăluit o cultură de favoritism și mită, dar nu a fost suficientă pentru a distruge organizația.