Prințul Ivandoe este venerat de un grup de cârtițe, conduse de Lordul Întunecat, care e convins că magia lui Ivandoe i-a oferit darul vederii. Lordul Întunecat vrea să folosească puterile prințului pentru a-și crea o armată de cârtițe.