Prințul și rățușca cea urâtă
Un străin mascat din trecutul lui Ivandoe caută răzbunare, încercând să distrugă înfățișarea perfectă a prințului. Bert îi zădărnicește încercările, astfel că ajunge să fie răpit de străin, iar prințul Ivandoe este nevoit să îl salveze.