Prințul și nobilii rebeli
Prințul Ivandoe trebuie să îl escorteze pe vărul Dudley la o școală de corecție, condusă de Posy Pippins, cea mai strictă guvernantă. Dar Ivandoe se lasă influențat de Dudley și ajung să fie amândoi opriți la școala corecțională.