Prințul și umflătorul de pene, Partea I
Prințul Ivandoe și Bert acceptă să aducă Prințesei Syllabob un trident puternic, care acum e în posesia prințului Svan, inamicul lui Ivandoe. Cei doi reușesc să pătrundă în Palatul Lebedelor, încercând să recupreze tridentul.