Prințul și lebăda enervantă
Prințul Ivandoe și Bert iau în grija lor o lebădă pierdută și confuză. Când își recuperează memoria, aflăm că legăda e năstrușnica prințesă Svandeline, sora prințului Svan, care apare și se confruntă cu prințul Ivandoe.