Prințul și cerbul cântăreț
Prințul Ivandoe îl eliberează pe Bardul Brian, care cântă adevăruri greu de auzit despre prinț. Singurul mod prin care Ivandoe poate scăpa de Brian, e ca și acesta să îi salveze prințului viața.