Un iubitor de păsări este găsit mort, cu papagalul lui îndrăgit alături. O femeie bănuiește că fratele ei a fost ucis de soția acestuia și cere ajutor de la Dr. Michael Baden. Acestea sunt unele dintre cazurile din episod.