Morții plutesc
Angela îi returnează lui Zuazo banii furați, astfel încât acesta să-i lase în pace, dar își dorește altceva. Sofía se deschide față de Esme și Viri se deschide față de Angela; nu știu că trupul lui Porfirio ar putea fi descoperit.