Povară
Are loc o moarte accidentală care l-ar putea pune pe Zuazo, cel mai mare baron al drogurilor din Miami, să le urmărească pe femei. Când încearcă să-și folosească cardurile de credit, descoperă că conturile bancare au fost înghețate.