Nu suntem prietene
Angela, Viri, Esme și Sofia știu ce presupune munca soților lor, dar nu știu că unul dintre ei a făcut o greșeală. Deși nu se suportă una pe alta, după arestarea soților lor, se unesc pentru a supraviețui.