Cine a trișat o dată
Caelan și Mckayla dezbat viitorul relației lor. Părinții lui Chloe îl cunosc pe tatăl lui Max. Laura mărturisește că Tylor a înșelat-o, iar Lexus discută despre sexualitatea ei.