Curajul de a te purta ca un tată
Laura şi Tylor îşi aduc bebeluşul acasă. Diego ajunge, în sfârşit, să o însoţească pe Emiley la medic. McKayla se hotărăşte dacă se va muta sau nu cu Shannon.