Rămânem împreună fiindcă ne iubim
Lexus îşi anunţă mama că s-a împăcat cu Shayden. McKayla îi cere lui Caelan să se poarte ca un tată. Laura şi iubitul ei Tylor ştiu că ei i se va induce naşterea peste câteva zile.