Acvariul cu şerpi al lui Dwight Howard
Dwight Howard, o legendă a baschetului, îi roagă pe băieţii de la ATM să-i amenajeze un habitat pentru cei 14 şerpi ai lui, dar îşi doreşte o adevărată vilă pentru reptile.