Un acvariu pentru San Francisco Giants
Echipa San Francisco Giants vrea să aducă Golful McCovey în interiorul stadionului lor! Vor reuşi băieţii să amenajeze un acvariu suficient de mare cât să-i impresioneze pe fani?