Un pui de somn printre peşti
CEO-ul companiei Zappos vrea o cameră de odihnă pentru angajaţi. Wayde şi Brett acceptă să amenajeze un acvariu de 7 m lungime, cu spaţii-capsulă individuale, pentru somn.