Acvariul fermecat al Alyssei
Alyssa Milano, actriţă, activist şi antreprenor, le cere lui Wayde şi Brett să-i facă un acvariu pentru familia ei. Va fi un proiect elegant, cu un raft pentru vinuri încorporat.