Acvariul bestial al lui Kevin Smith
Celebrul regizor de film Kevin Smith vrea o căsuţă nouă pentru cele trei ţestoase ale lui, din două specii diferite. Vor reuşi Brett şi Wayde să facă un acvariu pentru toate?