Acvariul lui Jericho
Chris Jericho, vedetă a wrestlingului, vrea un acvariu mare, cu o copie după centura lui de campion şi "Lista lui Jericho". Vor reuşi Brett şi Wayde sau vor ajunge pe lista lui?