Maradona și blestemul Balonului de Aur
Povestea lui Maradona continuă cu următorul capitol, în care mafia îi întoarce spatele „zeului fotbalului” după ce marchează un gol „înșelător” pentru Argentina împotriva Italiei și elimină echipa din Cupa Mondială.