Sex, minciuni și moarte în Sao Paulo
Daniel Corrêa Freitas, fostul mijlocaș al echipei naționale a Braziliei, este găsit dezbrăcat, decapitat și cu semne de tortură într-o pădure de pini. Acest capitol examinează crima perversă comisă de afaceristul bogat Edison Brittes.